Valborg igen!

Då var det valborg återigen och precis som alla andra år så är planerna för kvällen ännu oklara!
Jag kommer inte ens ihåg hur jag spenderade valborg förre året? Förlåt mina vänner för det..
Kom precis hem efter att ha varit nere på stan en snabbis eftersom att vi var tvugna att glida förbi systemet,
så nu är alkoholen säkrad så det känns ju, eh säker?! Tur att någonting är det haha!
Sebbe är på väg till Uppsala med helt gäng, knappt nå avis. Jag menar det är ju skitfult väder ute och att chilla runt bland en jävla massa människor och dricka alkohol låter ju inte alls lockande?! Nee tur det!
Försökte få igång några av mina trötta vänner men antingen ska de jobba eller köra på ikväll.
Jag vill dock både och.. ?!
Meeeeeeeeen jag är inte bitter!
Robin bjuder på en rockstar bild,





Och Michael ser bara allmänt kort ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0