Ute på äventyr med bästa!

Kom precis innanför dörren efter att ha varit ute på ett spontan äventyr med världens bästa vän. Hon hann lagom landa här innan vi bestämde oss för att lyfta och lämna lägenheten. Vi bestämde oss nämligen för att gå på bio i sista minuten. Det blev en blödig kärleksfilm men som faktiskt var förvånandsvärt bra om jag får säga det själv..
Dock har jag svårt att förstå varför man hela tiden ska envisas med att titta på sånna filmer, allting är ju så himla perfekt. Precis som allting "ska" vara men aldrig är. Nej vi håller oss till verkligheten!
Efter bion blev vi lite småtaggade med eftersom att jag inte hade med mitt legg och vi båda jobbar i morgon så tog vi ett av våra mer mogna beslut att följfölja våran plan, en nykter fredag.
Det gick men det sved hehe. Svider..
Vi hämtade upp några killkompisar till Linnea som visade sig skulle droppas av runt halva Västerås men gullig som Linnea är så ställer hon upp och kör. Vi pratade om det där, det är så lätt att ta människor med körkort förgivet.
Man glömmer lätt att det faktiskt kostar pengar även om man "bara ska åka dit". Dock så fick hon ju pengar nu så det är absolut ingenting personligt emot hennes killkompisar! De var så trevliga så hiho.
Jag vet själv, eftersom att jag inte tagit körkort än, att det är så lätt att tänka "ja men h*n har ju bil" och det är lika lätt att glömma bort att det kostar pengar och tid. Tåls att tänka på!
En av killarna vi skjutsade brukar tydligen kika in på min blogg (heej ;)) vilket var riktigt roligt att höra hiho!
Det händer faktiskt allt mer ofta att jag får höra av nya människor att de läser min blogg. Det är väldigt ofta jag får positiv respons från människor som inte står mig alltför nära och det betyder verkligen myciet, så roligt!
Känns rätt surt att vara hemma eftersom att jag blev meega taggad i bilen men det är nog lika bra att det blev en tidig och nykter kväll eftersom att jag jobbar i morgon och efter det så nalkas det uuuuuutgång, wiiho!
Ska nog hoppa in i en lång och varm dusch i väntan på att S ska komma hem. Han skulle egentligen ha tagit några öl med sina kollegor och sedan kommit hem men som jag förstod från början så skulle ju inte det hålla.
Jag hoppas dock att han har riktigt roligt för det förtjänar han, dock saknar jag min älskling! ♥





Bästa vän ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0