Sliitet!

Good Morgon !
Har precis vaknat upp med tre slitna pojkar i lägenheten. Dock skulle Robin iväg till jobbet så han drog precis.
Vi andra ligger kvar ett tag till och försöker gå genom gårdagens alla händelser haha! Går väll sådär kanske..
Kvällen började med att vi åkte ut till Skultuna för att grilla hemma hos Asmir där det var massa folk.
Där blev det till att förfesta lite och jag och Therese körde ett träningspass mitt uppe i det hela också haha!
Sedan packade vi in oss i bilarna och åkte in till stan igen för att dra en vända på krogen.
Vi mötte upp alla och drog till BMB. Väl där inne träffade jag på massor utav vänner som jag inte sett på ett tag och det var så jäkla roligt verkligen. Har inte dansat så mycket på väldigt länge vill jag lova!
Sprang runt med en drink eller cider i handen hela kvällen haha..
Vi var kvar till stängning och lite till och med lite hjälp av vakterna fick jag tillslut ut pojkarna så att vi kunde dra vidare på efterfest. Vid halv 4 tog vi taxi till donken för att pojkarna självklart skulle ha fyllekäk hehe!
Nu ska vi försöka fräscha till oss lite sedan ta oss ner på stan för att äta lite, eller pojkarna ska äte hehe..
Senare ska vi hem till mina päron för att äte lite så får vi se vart kvällen leder oss hiho!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0