Sjukling, igen!

Usch vad trött jag blir. Så mycket som jag har varit sjukt det här året har jag inte varit på flera år. Hinner lagom komma igång med träningen så blir jag sjuk igen. Det är så fruktansvärt deprimerande verkligen!
Mår så otroligt dåligt när jag inte får träna, ångesten kommer krypande och alla tankar börjar snurra, uscha!
Hoppas verkligen att jag blir frisk snart och att jag förblir frisk så att jag kan komma igång igen, (!)
Inte heller kan jag sola eftersom att bakterierna frodas i värme (?!) Eller är det bara en myt kanske?
Jag vet inte, för vissa tror stenhårt på det medans andra säger att det bara är skitsnack, någon som vet?
Neeej nu måste jag bli frisk, det här håller inte! Har årets ångest inför sommaren verkligen..
Jag var precis ute och körde lite med pappa. Det fick faktiskt jätte bra trots att det var över ett år sedan jag körde sist. Kom in i det så mycket snabbare idag än vad jag gjorde för ett år sedan så det var riktigt skönt hiho!
Snart är jag ute på vägarna, faaarligt!
Nu ska jag fixa lite här innan min älskling kommer hem. Då ska vi åka och storhandla, spännande va ;)
Efter det så glider vi över till T och H för att sociala lite. Jag och T ska även beställa hem nytt år. Hon är ju frisör och ska sätta in det med hjälp av keratinvax. Ser verkligen fram emot det och ska bli så himla skönt att fräscha till det lite. Ska även passa på att färga håret och toppa mig, kan vara på tiden haha!
Herregud om ni bara visste ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0