Ser fram emot kvällen!

Idag är jag ledig men såg till att komma upp i rätt bra tid endå eftersom att jag har lite att pyssla med idag.
Har precis varit ute och sprungit en sväng i solen och det var riktigt skönt vill jag lova. Körde lite mage och rumpa här hemma när jag kom tillbaka. Nu när snön är borta och det faktiskt börjar bli lite varmare igen så ska det bli skönt att komma igång med det igen. Nu under vintern har jag ju delvis sprungit på gymmet men jag tycker inte att det blir samma sak..
I somras så sprang jag ju milen flera gånger i veckan men förstörde ju det med all alkohol. Det ska det bli ändring på höll jag på att säga haha! Ne men jag vet ju vart jag vill nå och då krävs det hårt jobb!
Jag ska snart ta och hoppa in i duschen och börja små fixa lite för att senare åka in till stan och möta upp Cissi så ska vi möta upp resten utav våra kollegor. Än vet vi inte riktigt vad vi ska göra men på något sätt så blir det någonslags av utgång, det gillar vi hiho!
Nu ska jag fixa lite här så uppd. senare.
Höööörs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0