Såå typiskt mig, and I hate it!

Jag har en tendes att alltid fråga för mycket, särskilt frågor som jag egentligen inte vill ha svar på.
Endå måste jag vara så förbaskat envis och fortsätta fråga fast jag borde ha slutat för länge sedan.
Trots att jag känner obehaget komma krypande för varje fråga jag ställer så fortsätter jag.
Jag slutar inte förens jag försätter mig själv i trans och inte kan tänkte på något annat!
Jag ställer helt obetydliga frågor som jag inte får ut någonting utav förutom att må dåligt.
Och det är så fruktansvärt jävla jobbigt rent ut sagt, men jag kan inte sluta!
För den enda jag gör illa är mig själv och vissa saker behöver jag helt enkelt inte veta, men jag måste..
Det spelar ingen roll om händelsen i fråga hände för länge sedan, det blir lika jobbigt endå.
Jag är så fruktansvärt nyfiken så det är skadligt, bokstavligen talat alltså!
Samma sak när det gäller bilder, bloggar eller liknande. Trots att jag vet att jag bara kommer att må dåligt utav att titta eller läsa så m å s t e jag göra det endå, och jag mår lika dåligt varje jävla gång! Smart tjej..
Det sägs att man lär sig utav sina misstag men jag kommer verkligen aldrig kunna lära mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0