omg omg omg

S vann resan wiihoo!
Dock har han varit riktigt ful mot mig idag när det är första april och allt. Det var ju näst intill klart att han vunnit när han gick hem igår, men de skulle få slutresultatet idag på deras morgonmöte. Så smsar jag honom och frågar hur de gick och fick tillbaka något i stil med " faaan jag vann inte, han gick om mig med 2000 kr". Så jag har gått runt jätte besviken idag och trott att det inte skulle bli någon resa. Dock var jag aldrig besviken på S eftersom att jag vet att han verkligen jobbade hårt hela veckan. Sen på jobbet tändes det ett litet litet hopp om att han förhoppningsvis bara drev med mig eftersom att det är första april, men det var nog mer önsketänkande hehe..
Sen när jag möter S kollegor efter jobbet så frågar de om jag har hört hur det gick i tävlingen och de beklagar att S inte vann fast han kämpat så hårt. Jag håller med och går upp för att möta S på kontoret. Helt vanligt kramar han om mig och ger mig en puss sen så utbrister han "JAG VANN" för att strax efteråt säga "april april".
Jag hann nästan bli sur innan han sa att han bara skojade och att han faktiskt hade vunnit. Jag fattade ingenting!
Men som sagt så vann han hela tävlingen och i påsk så drar vi en weekend till Rom eller liknande, wiihoo!
Det ska bli så himla underbart och jag ser verkligen fram emot det, svävar på moln just nu..


Nu ska jag invänta världens bästa vän så ska vi ta en promenad till solariet, högst behövligt vill jag lova!
Sedan blir det antingen mys här eller så glider vi ner på stan för en fika, eller kanske en drink? Inte omöjligt!
Det är en utav många saker som gör Linnea så underbar, med henne i sällskap vet man aldrig vad som händer!
Hööörs





Mina bästa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0