Myspys,

Idag så har jag bara tagit det lugnt hemma (i lägenheten) och det har varit riktigt skönt. Hann träffa Sebbe en snabbis när han slutat jobbet innan min käre far kom för att hämta upp mig. Vi åkte hem (till huset) för att äta god kyckling som mamma hade gjort i ordning. Sedan fick vi vandra ut till bilen eftersom att mamma hade fixat en liten öerraskning till oss som ingen av oss hade en aning om. Det spekulerades vilt i bilen och när vi tillsist hamnade på parkeringen till det enorma nybyggda IKEA så förstod vi ingenting. Men vi insåg rätt snabbt att vi inte var ensama där utan att hela parkeringen var full och tydligen så hade de satt upp en stor jäkla filmduk på hela utsidan av byggnaden. Det visade sig att de gjort om parkeringen till en drive in bio haha!
Det var första gången jag var på något liknande och det är absolut ingenting som skulle vara typiskt min familj att göra. Men jag måste erkänna att det var riktigt mysigt att mysa ihop oss där i bilen och titta på film.
Vi kom hem för ett litet tag sedan och då kröp jag bums ner i sängen och nu ligger jag här.
Passade dock på att ta lite kort på huset, dock är det ju långt ifrån klart men här kommer lite bilder!



 

Det syns inte så bra men badrummet går i lila faktiskt, en färg vi aldrig vågat oss på innan..

 

Våran stora spegeln som täcker ena väggen i hallen.. En osminkad Linda och våran kanin Tussan hiho!

    

  



Mina fina budskapstavlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0