Lördagen i bilder,

























En härlig kväll med massor utav härliga människor, så jävla underbart!
Jag hade så sjukt roligt med massor utav vänner runt om kring mig, ♥
Sen att kvällen slutade i ren katastrof är ju en annan sak.
Jag bokstavligen talat hatar vad alkohol gör med människor!
Men vad jag nästa hatar ännu mer är när människor som vet att de inte
tål sprit för att de blir bokstavligen talat dumma i huvudet, struntar i det
och dricker sprit endå. Det är så fruktansvärt jävla själviskt!
Då visar man ingen som helst respekt för andra människor..
Jag hade en så sjukt rolig kväll och det gör mig väldigt ledsen att
den skulle behöva sluta i tårar på grund av någon annan än mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0