Levande död.

Hej bloggen, haha!
Jag har jobbat natt/stängning två dygn i rad nu + jobb under dagarna så jag har inte ens setat vid datorn. Har åkt till jobbet, jobbat halva natten, fått några få timmars sömn sedan upp till jobbet igen, är inne på tredje dagen..
sååå 6 timmars sömn på två dygn? Skönt!
Som tur är så har jag en killkompis (guldvärd) som har ställt upp och hämtat mig mitt i natten båda nätterna.
Så himla gulligt verkligen eftersom att jag annars skulle behöva ta bussen och då skulle mina 6 timmar bli till 3.
Självklart så betalade jag honom eftersom att det inte direkt är gratis att köra bil sedan köpte jag även lite nattmat till honom hehe. Dock så körde han mig gratis natten till idag vilket var för snällt.
But, tjänster och gentjänster och han är skyldig mig en lunch!
Vi tog även en promenad innan han åkte eftersom att jag var så uppe i varv och inte kunde slappna av efter jobbet. Jag kan verkligen inte åka hem och lägga mig i sängen direkt och förvänta mig att jag ska somna..
Det var riktigt skönt att komma ut och röra på sig trots att jag var så trött att benen släpade i backen och klockan var tre på natten. Pratade om allt och inget vilket också var skönt..
Så ja, det förklarar min obefintliga uppdatering!
Nu ska jag försöka äta något sedan mysa ner mig i soffan. Sebbe är ute på annat och mina vänner är i Amsterdam, jag känner mig ensamast i världen just nu!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0