Leedig!

Idag är jag äntligen ledig wiihoo. Hitills denna månad har jag jobbat 20 dagar och varit ledig två (!!)
Trots att jag trivs jätte bra på jobbet så tar det på krafterna vill jag lova,
särskilt eftersom mina arbetstider varierar.
Men idag är jag alltså ledig och det firade jag med en lång sovmorgon. Vaknade redan vid 9 och var jätte pigg men jag vägrade helt enkelt gå upp då så jag tvingade mig själv att somna om och vaknade nu hehe..
Är ni också så? Att när ni jobbar så skulle ni göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen!? Medans om ni är lediga så vaknar ni relatovit tidigt och är jätte pigga.. Huuur typsikt är inte det!?
Lite senare så ska jag in till stan för att fixa lite saker innan jag ska möta upp min kusin för att äta lite, trevligt!
Vi ses näst intill aldrig trots att vi är i samma ålder och bor i samma stad, vilket är väldigt tråkigt tycker jag!
Efter det ska jag möta upp Sebbe som skulle hem till Asmir och grilla med lite folk. Har ingen koll på vilka som ska dit med det spelar inte så stor roll. Alltid lika härligt att grilla, dock ska jag ju inte äta något men endå hehe..
Nu ska jag ta och fixa i ordning mig och få på mig lite kläder, springer för tillfället runt naken.
Faaaarligt då trotoaren går precis utanför fönstret haha!
Slänger upp någon bild lite senare innan jag drar.





HAHA! Nu när jag tittar på bilden så ser blommorna lite hängiga ut,
kan bero på att jag inte har vattnat dom sedan de placerades där!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0