knepigt,

Det är lördag, jag är ledig, solen skiner, jag har sovit ut, vaknar nykter bredvid min nyktra pojkvän, underbart!
Men trots allt det här så sitter jag här och vill dra täcket över huvudet, somna om och vakna upp i en annan tid.
Men eftersom att det är lite av en omöjlighet så ska jag sätta lurarna i öronen och gå tills jag stupar, yes!
Jag blir så arg och besviken på mig själv, jag borde inte känna så här nu, inte nu när allting är så bra..
Min älskade mamma och pappa var förbi här en sväng, lämnade av min nya cykel och en gardinstång till Sebbe.
Jag hann växla några ord ensam med mamma, min lilla mamma, gud vad jag älskar henne ♥
Vi pratade lite om lägenhet till mig, det känns som att jag har kommit till det stadiet då det är dax. Men jag trivs här med Sebbe, det är så här jag vill att det ska vara. Han och jag tillsammans, i en större lägenhet bara. En lägenhet jag kan kalla mitt hem, mitt och Sebbes.. Det vore det ultimata, en mindre dröm skulle förverkligas!
Ne nu känner jag att det är dax att stoppa in musiken i öronen och sätta på sig skorna..
Lovar er både bättre och roligare uppdateringar framöver,










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0