Jobba jobba jobba!

Från att glida runt och leva på mina kära föräldrar till att jobba och slita varje dag, ojoj, vuxenpoäng? ;)
Haha nerå! Det är underbart att ha en egen inkomst som jag ansvarar för själv och mina kollegor gör mina dagar så fruktansvärt roliga haha! När jag och Cissi jobbar så flyger timmarna iväg (förutom igår), asbra!
Det är så himla skönt att få lite struktur i vardagen, det var verkligen precis vad jag behövde. Jobbar jag förmiddag så tränar jag på eftermiddagen, jobbar jag eftermiddag/kväll så tränar jag på förmiddagen, perfekt!
Fick ett samtal när jag var på väg hem från jobbet. Det var en förfrågan om jobb på Rocklunda nu till helgen. Det kommer ju att utspela sig en stor handbollscupp där i helgen så då ska jag passa på att jobba lite. Egentligen är det min enda ledig dag men jag ser det mest som en kul grej hiho..
Tog en vända på gymmet idag innan jag började jobba. Körde först crosstrainer i 40 min på rätt hög nivå sedan körde jag mage rumpa/lår och det kändes när jag var klar vill jag lova. Så himla skönt!
Just nu ligger Sebbe i sängen och leker med sin Iphone och alla möjliga ljud kommer där ifrån. Han håller på med en utav apparna som förvränger rösten ni vet (?!) och ligger för tillfället och pratar med sig själv om mig...
Tur att någon är lättroad så att säga ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiinda :) Vart jobbar du någonstans? :)

2011-04-11 @ 10:41:27
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0