Jobb, shopping och keratinvax!

Det är fortfarande väldigt mycket på jobbet därav den dåliga uppdateringen men i veckan så lugnar det ner sig!
Dock jobbade jag bara halvdag igår men spenderade den andra halvan nere på stan för en massa shopping hiho.
Fick med mig en hel del hem som jag tänkte visa lite senare, bland annat två par byxor, smycken, skor o s v!
Och eftersom att jag är världens bästa flickvän så fick Sebbe välja ut ett par skor som han ville ha..
Efter det så gled jag över till T för att fixa hennes hår. Hon skulle sätta i löshår slinga för slinga med hjälp av keratinvax. Eftersom att det var 100 slingor så tog det sin lilla tid vill jag lova hehe.
Det var lite småläskigt eftersom att T är frisör och har gjort det där så himla många gånger förr..
Jag ska ringa henne lite senare för att se om hon blev nöjd med slutresultatet!
Jag funderar även på att köpa hem en egen tång eftersom att det var riktigt roligt att fixa och trixa, den kostar väll några tusen men det tjänar jag snabbt in. Så om någon är intresserad av att sätta in hår, hör av er ;)
Hår kan vi beställa tillsammans så att det blir rätt..

Nu ska jag fixa i ordning mig för idag ska jag nämligen till Eskiltuna och jobba. Det är jag och tre till från resturangen som åker och vi skulle träffas vid 3 för att åka tillsammans. Så slutar vi runt klockan 10 ikväll så det blir rätt sent. Ska bli roligt att komma iväg och se hur mycket det skiljer sig från våran resturang här hemma..
Så om ni bor i Eskiltuna är ni mer än välkomna till Max mellan klockan 5 och 10 haha!





Denna hårförlängning är gjord med samma medtod som vi använde oss av igår.
Jag tycker personligen att det ser mer naturligt ut och inte trasslar ihop sig lika lätt som när man exempelvis syr in håret. Det blir heller inte den här "kanten" eftersom att man här sätter in en slinga i taget..
Jag ska själv göra mitt hår på detta sätt om en vecka eller två, läängtar!
(obs att bilden är lånad)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0