I´m alive!

Ni behöver inte oroa er, jag lever, det är dock knappt haha!
Igår spenderades kvällen tillsammans med mina härliga kollegor. Vi började med att äta Buffé på Harry´s där det också serverades gratis alkohol till allas glädje haha. Sedan satt vi oss ner för prata lite om problemområden och vad som kan förbättras och på vilket sätt vi ska jobba med det. Sedan hade vi också en liten tävling och man kan väll säga att vårat lag var sämst haha! Sedan blev det lite allmänt prat och skratt och vi var väll inte klara förens vid halv elva, elva kanske. Då begav sig större delen av personalstyrkan ut på stan där vi försökte enas om vilken krog vi skulle dra vidare till. Efter många om och men så hamnade vi tillsist på Pluto!
Eftersom att det var onsdag så var det bara runda baren som var öppen till en början men eftersom att det faktiskt strömmade in en hel del folk så öppnade de upp hela krogen och det blev en jääkla liv. Vi shottade, dansade, shottade, minglade runt, shottade och dansade ännu mer. Haha herregud vad roligt jag hade verkligen!
Och att jag knappt spenderade en krona på alkohol var ju rätt skönt det också hihi.
Jag har rätt galna kollegor som gömmer sig där under arbetskläderna i veckorna haha ;)
Träffade en hel del kända ansikten som man inte träffar på alltför ofta så det var roligt hiho.
Vi var några tappra som körde enda till stängning sedan begav vi oss ut på stan för att återigen försöka komma fram till ett gemensamt beslut om vad som skulle hända härnäst. Cissi bestämde sig för att dra sig hemåt men strax efter att han gått så ringde min mobil med en arg Cissi på andra sidan och halvskrek att någon stulit hennes cykel (haha). Absolut inte roligt egentligen men just då tyckte jag att det var skit kul.
Sen sa hon bara "Du, jag ska sno en cykel nu, HEJDÅ" och slängde på luren i örat på mig haha!
Men tillslut kom hon tillbaka och i samlad trupp tillsammans med de andra så bestämde vi oss för att köra en "efterfest" hos Lars. Väl där så blev det lite mat sedan spelade vi några omgångar Buzz innan jag bestämde mig för att promenera hem i spöregnet vid 4 på morgonen. Fint det när jag skulle upp vid halv 10 för att jobba haha!
Dock plockade två poliser upp mig och skjutsade mig till dörren, jag klagade inte haha ;)
Försökte smyga in lite försiktigt och kröp ner bredvid min älskling, perfekt avslut på en perfekt kväll!
Behöver jag säga att jag var lagom trött idag på jobbet sen?!
Men helvete vad roligt jag hade!














Kommentarer
Postat av: Anonym

Efterfest hos chefen! woop woop

2011-04-08 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0