Fullt ös!

Nu är påsken förbi och all ledighet slut, för den här gången hehe!
Det har gått sjukt snabbt, känns som att jag har hunnit med massor, dock flyter alla dagar ihop haha. ej okej..
Men jag kan försöka att dra långhelgen i korta drag iaf!
I torsdags så var det som sagt grillfest hemma hos Asmir sedan begav vi oss till bmb för en toppen kväll, grymt!
I fredags så var vi ner på stan en sväng i det sköna vädret sedan åkte vi hem till mamma och pappa för att äta lite påskmat och dela ut lite påskägg hihi. Det var riktig god mat och jag mådde verkligen så himla bra!
Efter en mysig kväll så åkte vi hem, la oss på sängen och jag somnade i Sebbes armar, så himla underbart hiho.
Vi vaknade inte förens vid ett dagen efter så jag antar att vi båda behöde sova ut lite hehe..
Under lördagen så fick vi något ryck och började storstäda hela lägenheten verkligen. Det var riktigt skönt och blev hur fräscht som helst, dock tog det sin lilla tid hehe. Men det var det helt klart värt!
Sedan fixade vi iordning oss lite snabbt och åkte ner på stan för att äta middag på Grekiska Kolgrillsbaren.
Herregud vad gott det var hihi, kändes som att jag var tillbaka på KOS med maten, musiken och allt där till.
Det var hur mysigt som helst verkligen! ♥
Sedan kom Michael och vi begav oss till skybar dit även Hakke och några andra killkompisar kom. Där blev det några cider och någon shott innan vi åter igen begav oss till BMB. Dock hann vi bara vara där i någon timme eftersom att vi var så pass sega ut, men det var tydligen sjukt mycket folk haha!
Den kvällen hann vi med två efterfester innan vi, något kaotiskt, kom hem strax efter 8 på morgonen (!)
För mig var det ingen idé att sova eftersom att jag skulle upp och jobba så jag gick ut och satt mig i solen haha.
Man kan säga att jag var rätt trött på jobbet den dagen men det gick förvånandsvärt lätt endå hiho!
Kvällen spenderade jag och Sebbe hemma genom att köpa hem lite god mat och titta på film, föör mysigt! ♥
Igår skulle jag ha jobbat men mådde jätte dåligt när jag vaknade. Eftersom att smittorisken är hög på jobbet så ringde jag och sjukanmälde mig eftersom att jag jobbar med mat och kan smitta kunderna..
Under dagen så mådde jag bättre och vi spenderade eftermiddagen och kvällen på en uteservering i stan, skönt!
Kvällen slutade med att jag och Sebbe köpte med oss mat hem och mös ner oss i soffan framför en film..

Oj, det blev ett rätt långt inlägg endå trots att jag försökte hålla det kort haha. Långhelgens utgångar har varit grymma, kaotiska och hårda. Men jag har haft grymt kul på det stora hela och jag älskar mina vänner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0