Eskiltuna by the night!

Blev precis avsläppt utav mina kollegor efter 6 timmars jobb i Eskiltuna nu på kvällen,
vadfan skriver man med "i" när man säger "e" för? för fult!
Det har gått förvånandsvärt bra trots att de jobbar med ett helt annat kök och system. Men så fort vi hade kommit in i allting så rullade det på bra endå. Jag körde kassa och fick som vanligt höra både det ena och det andra haha!
Vissa människor har verkligen inga spärrar på vad som bör sägas eller inte sägas. Den ena killen är skamligare än den andra men jag antar att det är smällar man får ta hehe. Det är kul till en viss gräns, sedan blir det bara läskigt!
Sitter här med feting ångest eftersom att jag unnade mig lyxshake idag. Nu minns jag varför jag inte äter/dricker sådant i vanliga fall. Usch vilken ångest jag får.. Dessutom bjöd de oss på mat när vi slutat!
Jag blir verkligen äcklad utav tanken på att stoppa i sig något som inte tillför något bra till kroppen, usch!
Det är så himla skönt verkligen att mitt sötsug och sug efter andra onyttigheter är så gott som bort blåst..
Sebbe den tröttmössan har sovit sedan han kom hem från jobbet (vid halv 6). När jag kom innanför dörren så låg han med byxorna på, lagom deckad kille liksom..
Imorgon börjar jag sent så jag tänkte slänga upp lite bilder på mina senaste inköp hiho!
Nu ska jag ta en lång, varm dusch, efterlängtad vill jag looooova!









I bilen på väg till Eskiltuna så dunkade vi jätte hög musik och plötsligt så kom det en låt som påminde mig så himla mycket om min och tjejernas resa till KOS, Grekland. Finns inget som kan beskriva den veckan, oslagbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0