Busigt!

Idag är min första helt lediga dag på 11 dagar så passade på att ta en rejält sovmorgon och somnade om hela tre gånger innan jag gick upp hiho. Drömde en så trevlig dröm som pågick hela morgonen, ville inte vakna upp hehe.
Men halv 2 ringde Sebbe för att få reda på mina fyra sista eftersom att de skulle boka resan till Rom wiihoo!
Vi åker om 9 dagar, dvs den 21 april och kommer hem igen den 24. Så hinner Sebbe med en ledig dag innan jobbet startar igen på tisdagen. Jag måste dock jobba måndag men det ska inte vara några problem..
Jag har nog inte förstått än att jag och Sebbe ska till Rom, Rom hallå? Underbart ska det bli wiihoo!
Det kommer att bli så himla härligt och hotellet vi tittade på verkade vara jätte mysigt, 4 stjärnigt ;)
Chefen ringde precis och sa att det får ledigt så nu ska det mycket till för att stoppa oss hiho!
Eftersom att vi åker över påsken (?!) så blir det också första året som jag inte äter god påskmiddag tillsammans med min familj och släkt. Men de gör nog inte så mycket eftersom att deras påskägg kommer att bli något speciellt i år hihi. Mer än så säger jag så klart inte eftersom att det blir en överraskning.
De kommer nog att bli nöjda :D
Har ni också så bland era nära och kära? Att ni köper påskägg till varandra? Det behöver ju nödvändigtvis inte vara godis i dem, vi brukar istället köpa något litet som vi vet uppskattas.
Det blir sååå mycket roligare och personligare!

Självklart ska jag köpa ett påskägg till min älskling också ♥

Just nu sitter jag och spelar onödigt hög musik och det är endast för att överrösta grannen som spelar någon konstig musik på något främmande språk. Det är bokstavligen talat en riktig plåga att vaknade till oljudet.
Så nu sitter jag här och gör allt för att överrösta honom! Barnsligt? Kan tyckas hiho!
PUSS





Questo viaggio può essere la cosa migliore che è accaduto in un tempo lungo.
E che arriva a spendere con te rende tutto meraviglioso!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0