Äntligen fredaag!

Sorry för kass uppdatering de senaste dagarna men jag har jobbat i princip hela tiden. Igår jobbade jag ju dag efter våran utgång med jobbet och man kan säga att jag var rätt sliten hela dagen eftersom att jag knappt sov någonting på natten. Efter jobbet så åkte vi för att handla lite och planerade vad vi skulle äta för gott till kvällen..
Sen när jag står där i kön så ringer jobbet och frågar om jag kan komma in och jobba direkt för att gå stängning.
Så det var bara att åka hem snabbt och byta om sedan åka tillbaka till jobbet. Det var min myskväll det..
Var väll inte hemma förens strax efter två i natt och hann inte sova många timmar innan det var dags för jobb igen. Dock körde jag bara ett kort pass idag och fick dessutom sluta lite tidigare vilket var välbehövligt vill jag lova.. Efter jobbet så mötte jag upp min fina vän Madde. Vi gick först för att sola och det var så fruktansvärt skönt att lägga sig i ett varmt solarium och somna till bra musik. Sedan gick vi ner på stan igen för att äta varsin sallad på Vivaldi. Jag bara ääälskar det stället och spenderar några hundringar där i veckan ehe, ooopsi!
När jag kom hem så var Sebbe redan hemma och han hade somnat lite sött i sängen. Haha vilka tröttmössor!
Så jag kröp ner bredvid honom och somnade i hans armar. Behöver jag säga att det var underbart?!
Vi vaknade upp för ett litet tag sedan (haha) och ska snart promenera över till T och H för att umgås lite, trevligt.
Nu ska jag slänga mig in i duschen, ska försöka locka med min tröttmössa också hiho.





Puss på dig min fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0