Älskar vädret,

Nu har jag precis landat hemma efter ett avslutat kvällspass på jobbet. Underbar som min mamma är så hämtade hon upp mig och skjutsade mig hit. Det gick riktigt bra på jobbet vilket var otroligt roligt!
Syster var ju här tidigare med lite mat och sällskap sedan tog vi oss till gymmet. Herregud vad underbart vädret var, skinnjackan åkte på eftersom att det faktiskt var hela 21 grader ute wiihoo! Peppar peppar..
Vi körde 20 minuter på crosstrainern sedan rygg, mage och rumpa med fria vikter. Det känns i kroppen att jag inte hunnit träna som jag brukar men förhoppningsvis så blir denna vecka lugnare. Efter träningen så tog jag mig direkt till jobbet och här sitter jag nu hehe!
Vi ska laga mat så fort Sebbe lyckas slita sig från angry birds som han förtillfället ligger och nöter i sängen haha.
Får se vad vi hittar på för gott ikväll. Vilken tur jag har som har en egen privat mästerkock hihi!

Jag vet att jag borde lägga in mer vardagliga bilder här i bloggen men för tillfället är min kamera ute på vift och om jag ska vara ärlig så är mina vänner otroligt tråkiga som inte vill ställa upp på bilder. Men bättring ska det bli!
Nu ska jag försöka tvinga upp Sebbe ur sängen, kan hända att jag också fastnar där hiho.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0