Tröttmössa

Har precis kollat klart på kvällens avsnitt av Kungarna av Tylösand. Haha alltså, helt ärligt så är det ett helt meningslöst program men jag måste erkänna att jag gillar det och har kollat på varje avsnitt. (!)
Var dock ensamt att krypa upp i soffan själv, men det är smällar man får ta.
Jag är helt slut verkligen men envisas endå med att vara uppe så sent som möjligt. För jag vet att när jag väl lägger mig i sängen och slappnar av så kommer tankarna som en atombomb och spränger mitt huvud. Det skulle vara så himla skönt att en kväll bara få lägga sig i sängen och slappna av, och somna inom en timme.
För det händer aldrig, förutom när jag druckigt alkohol lala..
Som läget är nu så fuckar det upp min hjärna totalt.
Jag är ledsen, riktigt ledsen.
DÄRFÖR, är det bäst att jag inte bloggar!
Natti natti
Love Linda


GLÖM INTE ATT FRÅGESTUNDEN PÅGÅR FORTFARANDE.
Fråga vad du vill så lovar jag att ge ett ärligt svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0