Trött lördag,

Idag sov jag ut ordentligt och det var så fruktansvärt skönt att sova i min egna säng, underbart!
Blev ganska sent igår men jag kunde verkligen inte somna segt nog. Sen när jag väl somnat så drömde jag alla möjliga konstiga drömmar, usch usch! Det har verkligen varit mycket sådant på sistonde, inte kul..
Jag vaknade inte förens efter två så man kan säga att jag behövde sova ut lite. Har försökt äta lite men det fick väll sådär och snart ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa lite, därefter glider jag över till Sebbe för film!
Fick även en anonym kommentar till inlägget under vilket tycker jag är riktigt omoget. Om man skriver en sådann kommentar och sedan inte vågar stå för det själv så tycker jag nog inte att man ska skriva någonting alls. Om det nu var så att det hände något varför tar man då inte kontakt med mig face to face istället för att gömma sig. För du som skrivit kommentaren ville ju "bara vara snäll" och berätta det här för mig. Vad gör du mig för tjänst?
Annat än att skapa en situation som kanske inte ens finns. Men oftast är det ju precis det som är meningen.
Och det är så otroligt jävla tråkigt verkligen. Att man inte kan respektera andra är ju sorligt..
Om du nu hade varit så snäll som du vill få dig själv att framstå så hade du nog lagt ner mer energi än så där..
Tur att man kan spåra IP adresser nu för tiden :)
Love Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0