Löning, fredag och hemmakväll (!!)

Jag har ju tyvärr inget annat val än att bli hemma och ta det lugnt ikväll eftersom att jag mår så pass dåligt, jag vill ju bli frisk någon gång också liksom. Har dragit på det här i två veckor nu, äälska lunginflamation!
Men det tar emot att stanna hemma vill jag lova, usch och fy!
Jag har fått sms och samtal hela dagen av folk som ska ut och vill att jag ska hänga på. Och jag lovar er att det inte var långt ifrån att jag nappade, men sen fick jag en hostattack som genast påminde mig om att jag är mer död än levande.. Så jag får helt enkelt stanna hemma ikväll, tror dock att det kan bli ganska mysigt trots allt hihi.
Första gången jag ska sova hemma på nästan två veckor och det ska bli grymt skönt, fast ensamt, uscha!
Sebbe ska så klart ut ikväll, annars vore det ju något allvarligt fel i systemet menar jag..
Men imorgon har han lovat att vi ska laga mat och kolla på film, myspys! Bäst för honom att han inte sabbar det..
Usch vad jag hatar när ens bästa vänner eller pojkvän/killen man träffar ska ut och jag själv inte ska.
Fan det fuckar upp min hjärna totalt och alla möjliga tankar snurrar runt i mitt huvud. Det blir nog en tidig kväll för min del. Så att jag sover bort alla timmar istället för att sitta och noja. Japp så blir det! Sorgligt men sant..
Idag åker min kära Emma till Turkiet och jag är inte ett dugg avis, verkligen inte! Men jag hoppas att hon får det super där nere med en massa sol och goda drinkar. Hoppas att hon har bättre tur än mig och Emelie vars drinkar inte ens gick att dricka. Man kan säga att turkarna försökte supa oss under bordet hela veckan, det är inte lätt ibland alltså.. Fick ett jätte gulligt sms av henne när de var på arlanda, Kos 2010 minnen för livet vill jag lova!
Nu ska jag slå en signal till min bästa brori och se om vi kanske skulle mysa till det tillsammans ikväll, hihi mys!
Love Linda

Kommer sakna mig myshörna när vi flyttar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du oroade dig inte i onödan iallafall . tragiskt att man ska behöva vara på samma ställe för att ingenting ska ske. "singel" som han är levde han livet igår. och detta säger jag endast för att vara snäll!

2010-09-25 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0