Lite tankar på kvällskvisten,

Jag är heelt slut. Idag har jag jobbat vilket jag inte gjort på ungefär en vecka eftersom att jag varit sjuk. Men nu smittar jag inte längre och jag mår mycket bättre. Även om jag fortfarande hostar en del och känner mig helt slut i kroppen. Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på Metallica. Jag har mina Metallica-perioder då och då och har alltid lyssnat på dom. Det är pappas favoritband så det är inte så jätte konstigt egentligen. Jag var på deras konsert i globen sist och det var riktigt mäktigt vill jag lova. Så jävla coolt!
Trycket i publiken när de äntrade scenen var fan oförglömligt, nästa gång de kommer till Sverige, om de gör det, så kommer jag att stå där, död eller levande..
Jag lyssnar nästan alltid på Metallica när jag är arg eller när jag vill få extra kraft till att göra något speciellt. Och just nu är jag så jävla förbannad. Jag är så jävla arg på allting, hela tiden, allt och alla. Jag hatar att sitta i den sitsen som jag sitter i nu. Jag vill bara peka finger åt alla och dra här ifrån..
Jag vet att jag låter som en barnunge just nu men jag är så otroligt trött på allting. Alltid samma sak..
Jag vill göra någonting med mitt liv och aldrig att jag stannar här resten av livet. Någon gång kanske jag återvänder men bort ska jag, så småning om..
Jag känner mig ungefär 10 år äldre än alla i den här staden. Jag är så fruktansvärt trött på att det enda som gäller är att supa på helgerna. Och endå gör jag det, nästan varje helg. För att det är så det ska vara, det är så alla gör.. fuck it..Hela veckan tänker jag att jag inte ska supa, men endå står man där på fredagskvällen med alla andra. Folk som man annars inte pratar med blir ens bästa vänner och helt plötsligt vågar alla säga vad de tycker och tänker. Det känns som att jag är den enda som verkligen ser hur patetiskt det är.. Äckligt och falskt!
Och något jag är riktigt jävla trött på är det här ständigt pågående skitsnacket. Jag ljuger inte om jag påstår att alla är precis lika inblandade och det är fan sorligt. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag har själv varit där och snacket lika mtycket, det har vi alla, men jag orkar helt enkelt inte med det längre. No more bullshit. Och vad är grejen med att hela tiden hävda sig? At förstöra för andra? Jag förstår verkligen inte hur en människa orkar lägga ner så mycket energi på något man inte ens mår bra utav i slutändan. VÄX UPP FÖR FAN!
Jag låter som värsta torra bitterfittan nu men alla som känner mig vet att jag är precis tvärt om. Och inte ser jag ett skit av vad jag skriver heller för texten blir så liten på tv:n så det är säkert stavfel överallt också.. Vet inte ens om jag har skrivit en sammanhängade text haha! men jag skiiiter it!
Jag försöker inte framställa mig själv som bättre än alla andra, (!!!)
för det är jag inte.även om jag är rätt bra fan!
Så det är ingen ide att komma med någon idiotisk kommentar i den stilen,!

Kan inte med ord beskriva känslan i Globen, titta själva!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig! Känner exakt likadant. Hatar den här äckliga staden och alla äckligt patetiska människor :(

2010-09-28 @ 22:20:09
URL: http://hannalundbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0