Lite kvällsbloggning sådär,

Jag har precis varit nere i tvättstugen och härjat lite. Grejen var den att när jag och Sebbe skulle gå ner med tvätten eftersom att vi hade tvättid så möter vi en utländsk kille i dörren men han försvinner snabbt och vi inser att han proppat maskinerna fulla och gått där ifrån. Så Sebbe åkte och gymmade och jag väntade en halvtimme på att hans tvätt skulle bli klar (eftersom att det inte fanns någon stoppknapp) sedan tog jag helt enkelt ut all hans tvätt och stoppade in våran. Hoppas någon skurat golvet där nere på ett tag, men det tvivlar jag på!
Men vafan, om man har ett bokningssystem som gäller alla lägenheter så tycker jag nog att man kan följa det. Varför ska man annars boka liksom, ingen vits med det..
Dock vågar jag inte gå ner och hämta tvätten sen så det får Sebbe göra hahaha!
Som jag berättade tidigare så har jag ju varit riktigt sjuk sedan vi kom hem från Kos och idag fick jag nog och ringde läkaren. Som tur var kunde jag få en akuttid direkt så det var bara att kämpa sig upp ur sängen. Dock var det riktigt skönt att komma ut lite eftersom att jag mest legat inne de senaste dagarna. Fick min undersökning och det visade sig att jag hade lunginflamation (!!) Som tur var hade kroppen börjat arbeta bort den av sig själv, awesome!
Men det förklarar ju varför jag har mått så pass dåligt som jag har gjort de senaste två veckorna. Inte konstigt att jag trodde att jag skulle dö på flyget hem, usch var det jobbigaste resan jag gjort!
Efter att ha lämnat Manno på akuten..
Hämtade ut lite recept och passade på att svänga förbi jobbet och visa att jag lever. Men det är fan knappt alltså!
Träffade också på Bella en snabbis så passade även på att prata lite med henne, gud vad skönt det var att komma utanför dörren och träffa människor igen haha! När jag satt och väntade på bussen så ringde Madde och sa att hon var på väg er på stan så jag bestämde mig för att stanna ett litet tag till trots att det kändes som att jag skulle gå under när som helst. Vi tog en lunch (kunde inte ens äta halva) och pratade om allt möjligt!
Fan vad det var välbehövligt alltså, för just nu arbetar mig hjärna på högtryck 24 timmar om dygnet. Vi befinner oss ungefär på samma plats i livet och på många sätt har våra liv sett likadant ut så förståelsen är ganska hög.
Så himla skönt verkligen!
Nej nu ska jag smyga ner i tvättstugen och kolla om kusten är klar, haha kommer dö på kuppen!
Och tjejer, om jag gör det, kom ihåg att dela broderligt!
Love ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0