Laddar för en ny vecka,!

Idag blir det en tröttsöndag. Jag och Sebbe vaknade inte förens vid fyra, ej okej!
Men det beror nog på att vi kollade på film till klockan sex i morse haha! Vi kollade bland annat på Avatar och satan i gatan vad bra den filmen är. Så jävla häftig, me like it!
Ikväll blir det antagligen chill hos Sebbe om inte han har några andra planer, vilket man aldrig vet..
Imorgon börjar jag jobba igen efter att jag varit sjuk så det ska bli grymt skönt. Hatar att ligga hemma och inte kunna göra någonting. Ska se hur jag mår i veckan och kanske komma igång med träningen lite lungt också. Läängtar!
Har inte så mycket att säga idag eftersom att det inte händer så mycket, men jag antar att man måste ha sådanna dagar ibland också. Får se om det kanske kommer upp ett inläg senare där jag delar med mig av lite tankar. Vet dock inte hur mycket jag vill dela med mig av än..
Bjuder på en skön låt istället,
love linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0