Helvetesdag,

Denna dag hade jag mer än gärna skippat. Jag sov knappt någonting i natt, runt två timmar ungefär. Tur att jag har mina underbara vänner som finns här för mig. Efter ett långt välbehövligt samtal så kunde jag åtminstonde krypa ner i sängen även om jag som sagt inte kunde somna..
Dagen började med att jag kom försent till jobbet trots att jag stressade som en tok för att hinna. Och alla som känner mig vet att jag är "stressjuk" och inte tål stress så ni kan ju gissa hur jag mådde efter att inte ha sovit. Väl på jobbet var mina tankar långt där ifrån och jag kunde knappt koncentrera mig. Tur att det var ganska lugnt!
Som tur var blev det inga felslagningar eller så men det var väll bara ren tur. Jag fick inte i mig någon frukost innan jobbet heller så min underbara syster kom med mat till mig när hon slutat skolan. Jag tog några tuggor, sedan tog det stopp. Fick inte ner det heller..
Dessutom gick jag stängning och tack gud för att jag fick igång musiken när jag skulle städa och fixa. Det var nog det enda på hela dagen som var positivt om jag ska vara helt ärlig. Min telefon ringde nästan hela tiden och jag ångrar att jag började svara för jag kunde lika gärna ha sagt "dra åt helvete" för så lät mitt tonläge ungefär..
Så jag slutade svara, så ni som ringde efter det får gärna skicka ett sms, jag är ledsen för att jag inte svarade..
Jag sover hemma i natt så jag tog tåget hem, slocknade på sätet så fort jag satt mig men som tur var så vaknade jag precis innan jag skulle gå av. Var inte hemma förens halv nio. Fick dock i mig lite mat...
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och tända lite ljus, bara vara för mig själv.
Imorgon öppnar jag och det kommer bli ett helvete för jag vet att jag inte kommer sova många timmar i natt. Och det minsta jag vill just nu är att träffa människor, det är ju perfectmatch eftersom att jag jobbar i en galleria på stan. Fan alltså.. POKERFACE ON imorgon säger jag bara!
Beroende på hur jag mår efter jobbet så åker jag antingen hem direkt eller så blir jag kvar på stan för att spendera lönen lite. Det sistnämnda låter väll mest hållbart skulle jag väll vilja säga,! behöver lite nytt..
Men nu är badkaret fyllt och ljusen tända!
Längtar efter att få krypa ner i min underbara säng, dock ensam i natt.
Det var evigheter sedan, kommer vara så tomt, usch!
Love Linda


jag gör mitt bästa, när ska det någonsin räcka?!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Du fixar det linda, vad det nu än är som har hänt. Var stark!

2010-09-28 @ 22:34:51
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0