God morning sunshines, rise and shine!

True, jag gick faktiskt inte upp förens nu. Och jag kan säga er att det var underbart skönt att äntligen få sova några timmar. Låg till och med kvar i sängen och somnade om bara för att liksom hihi. Varje gång jag lägger mig i sängen ångrar jag mig att jag inte gick och la mig tidigare, för den är så fruktansvärt skön (!!!)
Kan man säga fruktansvärt fast något är bra (???!)
Idag ska jag bara göra saker som gynnar mig och det ska bli otroligt skönt. Först ska jag laga till något riktigt gott att äta till brunch och sedan ska jag ta en power walk i det underbara vädret. Har saknat träningen så sjukt mycket men jag tänkte köra igång lite lugnt nu. Hostan är i princip över och jag har varken ont i halsen eller i lungorna, det känns heller inte tungt när jag andas vilket är grymt skönt!
Senare så kanske det blir en tripp in till stan för att checka läget, det är ju kvällsöppet i alla butiker och 21 % rea i hela stan. Kan nog vara värt att kika in en sväng, vad gör det om man spenderar pengar ytterliggare en dag ;)
Jag vet inte riktigt varför, det kan ha att göra med att jag känner mig riktigt utvilad för en gångsskull och att solen lyser, men jag känner mig så himla mycket gladare idag än vad jag har gjort de senaste dagarna.
Eller så är det för att jag helt enkelt inte orkar med situationen jag befinner mig i just nu. Så jag lämnar den situationen för en dag eller två och bara är, som ett steg ut ur vardagens verklighet..
Det känns som att jag överarbeter allting medans vissa inte ens lägger ner energi i saker och ting.
Och varför ska jag anstränga mig när ingen annan gör det?! Det är inte jag som förlorar på det i slutändan..
Just idag känner jag mig stark!
Love Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0