Hemma efter en myskväll på stan,

Har precis landat hemma efter en mysig kväll på stan. Först drog vi en solning, jag brände mig på rumpan haha! Sedan gick vi en snabbis genom stan för att kolla läget, det var ju kvällsöppet i alla butiker.
Blev dock ingen shopping!
Tillslut landade vi på Gränden för att ta något att dricka och prata lite. Var så himla skönt att få ventilera lite med någon som förstår vad man pratar om. Satt och pratade om allt och inget i ungefär en timme. Det är läskigt hur blind man är ibland alltså, man vet vad som pågår men förstår det inte förens någon annan talar om det för en.
Det var grymt skönt att få ur sig lite skit vill jag lova. Känns som att iaf 2 kilo lyftes från mitt bröst..
Dock är det några kvar..
Imorgon går jag öppning och jag ser verkligen inte fram emot det alls. Riktigt trött just nu..
Dock ska jag och Madde ta oss in till stan tillsammans så det underlättar ju lite!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen för att ringa några samtal..
Love Linda

Hoping for the best but expecting the worst
Are you going to drop the bomb or not?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0