En dag fylld av jobb och shopping,!

Som jag misstänkte igår så sov jag knappt någonting i natt heller. Så det tog emot att gå till jobbet i morse vill jag lova. Dels var jag så sinnessjukt trött och dels ville jag inte beblanda mig med en massa människor..
Som tur var så var det ganska lungt större delen av dagen och jag fick flera småbesök som gjorde mig glad.
Så himla gulligt när människor kikar förbi för att säga hej till lilla mig..
Sådanna små gester kan verkligen få en att känna sig speciell och behövd, ur mysigt!
Det höll mig uppe stora delar av dagen!
Självklart när man är som mest opepp på att jobba så är det dags att jobba över. Stackars Vanessa har blivit sjuk så jag och Nathalie fick dela på hennes pass. Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut men vid fyra fick jag gå. Kan låta som rätt tidigt men om man knappt sovit på två dygn och gått öppning och stängning på jobbet så var det f*an inte tidigt vill jag lova.. Jag är dessutom inte ens helt frisk än.. (!!)
Cheferna var förbi en sväng också innan jag drog och eftersom att det var jag som jobbade så fick jag ta kritiken de hade att komma med. Trots att den inte var riktad mot mig så var det svårt att inte ta åt sig.
Jag kände bara "ös på liksom", mår ju endå som en slagpåse just nu..
Jag hade redan bestämt tidigare i veckan att jag skulle ta en shoppingtur by myself idag och det var nästan så att jag fick tvinga mig själv att inte ta tåget hem dirr. Men när jag väll hittat första plagget så rullade det på av sig själv så att säga hehe ;) Tänkte visa lite bilder längre ner på vad jag fick med mig hem..
Det var riktigt roligt att shoppa idag för jag hittade mycket fint till så himla lågt pris!
Tror det var första gången jag tänkte ekonomiskt trots att jag nyss fått lön haha!
Ibland kan jag tycka att det är rätt skönt att gå på stan själv. Man hinner titta på precis det man vill och kan ta huur lång tid som helst på sig utan att ta hänsyn till någon annan. Dock händer det inte så ofta..
Det blir en tidig kväll ikväll för min del. Jag tänkte ta ett bad och tända lite ljus, pyssla om mig själv.
Krypa ner i sängen och ringa några samtal sedan försöka sova faktiskt.. Det är behövligt vill jag lova..
OCH IMORGON ÄR JAG LEEEEEDIG = SOVMORGON CHECK!


Boots - 399 kr
storlek 36


Skjorta/Tunnika 149 kr
storlek 36
Perfekt att ha nu i höst med skinnjacka och en stor halsduk
(jag ska dock knyta bak)
+
En liknande curry färgad skjorta !
storlek 34
200 kr


Mineral rouge, SPHINX.
185 kr (liten storlek)

Klicka för att visa stor bild
Min älsklings parfym.
Vanilla By Alyssa Ashley
195 kr (liten flaska)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0