Back on track skulle man väll kunna säga,

Nu är jag tillbaka efter en lång paus med bloggandet. Jag har haft mycket att göra och knappt varit hemma alls den senaste månaden vilket har gjort att jag helt enkelt inte har kunnat tagit mig tid att sitta vid datorn och ännu mindre blogga. Men det ska bli ändring på det nu när jag har fått tillbaka suget och många har faktiskt bett mig att uppdatera vilket är väldigt roligt hihi. Som sagt så har det varit mycket och jag ska försöka sumera det lite kort. Först och främst har jag jobbat en hel del i veckorna nu innan vi stänger för säsongen. Sedan har jag också tränat en hel del och det har ju blivit på kvällarna för det mesta. Jag har även spenderat ganska mycket tid tillsammans med Sebbe nu när han har fått sin lägenhet. Det har även blivit en hel del mys med mina underbara vänner också och en hel del utgångar också vill jag lova hehe. Men det är väll så det ska vara antar jag, jag trivs i dimman!
Men den allra största händelsen är ju trots allt min och tjejernas otroligt galna resa till Kos för ett tag sedan. Herregud säger jag bara, det var sjukt! På alla sätt vill jag lova..
Men jag tänkte att jag ägnar ett helt inlägg åt den resan lite senare idag, för det lär behövas haha!
Just det, nu har vi 'ven fått huset sålt och skrivit på kontrakt för det nya. Spännande, men skrämande..
Tror inte att jag har insett riktigt än att vi faktiskt ska flytta ifrån det huset där jag i princip har bott i hela mitt liv. Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det här hehe. Jag har ju inte ens sett huset bara enstaka bilder men det ska tydligen vara nyrenoverat och riktigt fräscht och mina päron brukar ha koll så ja litar på dem ;)
Det ska dock bli skönt att komma närmare stan och bli lite mer tillgänglig utan att känna mig beroende hela tiden.
Nu ska jag dock ta och hoppa in i duschen innan Sebbe kommer hem.
Senare höjs mysfaktorn till max när jag ska träffa mina underbara vänner! all kärlek till er..
Uppdaterar lite senare med allt från bilder, filmer och historier från KOS, så checka in!
love Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0