TröttTorsdag

Idag har det varit en riktig trött dag vill jag lova. Jag sov ju hemma i natt så passade på att dra mig lite extra i sängen i morse hihi. Passade även på att gosa med våran lilla hund, förlåt jag menade kanin, haha! Tog en powerwalk efter lunch och lyckades pricka in precis rätt tid att gå ut för då lyste solen, underbart.
Annars har jag i princip inte gjort så mycket under dagen, bara tagit det lugnt helt enkelt..
Nu sitter jag hemma hos Sebbe och väntar på att han ska komma hem från jobbet, duktiga han!
Funderar på om jag ska ut och springa en sväng, men vet inte riktigt vart jag ska springa när jag är här.
Vill ha en runda som är lagom lång så jag får helt enkelt ge mig ut på upptäcksfärd hehe..
Om jag inte tar en runda ikväll så får det bli i morgon under dagen!
Imorgon är det också dags för Halloween fest med mina underbaringar. Det ska bli så sjukt jävla roligt att hela gänget ska samlas, det var verkligen för länge sedan. Och det är ej okej.. Taggataggatagga!
Känner på mig att om alla är lika taggade som jag, vilket alla är, så kommer det bli en oförglömlig kväll, precis som alla andra våra kvällar. Sen vad som förblir oförglömligt den här gången återstår att se haha!
Nu ska jag passa på att plocka iordning lite här innan Sebb kommer hem tänkte jag.
Fuskisen har både druckigt donkenkaffe och ätit chips, på en onsdag, ajjabajja!
Love Linda



Här är det senaste tillskottet i min skogarderob:
Färg: Svart
Ovandel: Textilmocka
Foder: Textil
Innersula: Skinn
Sula: Syntet
Klackhöjd: 12 cm
Skafthöjd: 8 cm
Skaftvidd: 22 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0