Trött tjej!

Har precis landat hemma hos Sebbe efter ett pass på friskis tillsammans med Elin. Hanna var instruktör och skötte sig fin fint, man kan säga att hennes kordination var lite bättre än min och Elins. Men jag tyckte att vi hängde på rätt bra endå, tar ju någongång att komma in i det igen. Det var ju ett tag sedan jag körde pass då jag mest kört på gymmet på senaste tiden. Men vi bestämde oss för att köra nästa tisdag också, roligt!
Och att de här passen inte skulle vara jobbiga är bara bullshit, det blir precis så jobbigt som man gör det till. Om man bara står där utan att ta ut rörelser och övningar ordentligt så blir det ju självklart inte jobbigt. Det är som är så bra med såndana här pass är att man hinner köra kondition, styrka och balans, allt i ett!
Och för att inte glömma kordinationen haha!
Fick en sån där charmig kommentar av Sebbe när jag tränar klart;
- " Jag skulle vilja se dig hoppa runt där, jag skulle garva ihjäl mig!"
Jag skulle vilja se Sebbe köra ett pass, då skulle jag garva ihjäl mig hahaha!
Nu sitter jag här med en kalkonmacka och en proteindrink, antar att det blir min mat för kvällen hiho.
Försökte vara lite snabb hem för att träffa Sebbe men han skulle ju tydligen till Skultuna och han har ingen aning om hur han ska ta sig hem, den sög ju! Hur gick det med planeringen där liksom hm..
Ska snart hoppa in i duschen och därefter ta mig an disken som alltid verkar komma tillbaka, suck!
Nu till roligare saker, på Måndag nästa vecka beger jag mig till huvudstaden för att festa tillsammans med bästa bror. Pratade med H och han tyckte att vi skulle komma dit och checka läget, självklart!
Så det kommer antagligen att bli en tredagars denna "helg" men det har aldrig hindrat oss ehe!
Vi satt och pratade om det här omdagen när vi tog en fika. Varför ska man alltid vara så principfast som människa. Det finns så himla många som går miste om så himla mycket på grund av det..
Och vi tänker inte vara två av dem. Mot oändligheten och viiidare babe!
Duschen kallar,
Love Linda






Idag fick jag höra något riktigt tråkigt, något som fick mig till tårar.
Något som gjorde så fruktansvärt ont att höra, något man aldrig vill höra.
Och jag kan inte föreställa mig vilken smärta personen i fråga är tvungen att stå ut med.
Livet är så jävla orättvist och det finns ingenting man kan göra åt det, det gör mig arg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0