Tack för inget,!

Det finns en sak, en enda sak under alla dessa år som gjort att jag inte har gett upp.
En sak som har funnits med mig genom hela mitt liv. En enda sak som gav mig energi utan att ta.
Under de åren då allt bokstavligen var ett helvete, då jag inte kunde gå i skolan, då jag inte kunde träffa vänner, då var det här den enda kopplingen till någonslags vardag. Det enda som hindrade mig från att falla totalt. 
Och det tar ni nu ifrån mig..
Förstår ni inte att det här är grunden till den stabilitet jag har byggt upp idag?!
Jag trodde att ni om några här i världen förstod det.
Om ni tar det här ifrån mig, tar ni allt ifrån mig.
TACK FÖR INGET!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0