Nyter helg, Check!

I helgen gick jag all in för en hel nykter helg och så blev det, en helvit fredag och lördag, inte dåligt!
Kan man tänka sig, ibland överraskar jag mig själv och alla andra alltså haha (!!!)
Spenderade helgen tillsammans med Sebbe som också var nykter faktiskt, hör och häpna haha!
Det har mest blivit lugnt, kollat på lite filmer, umgåtts med lite vänner och sedan har vi tränat också.
I lördags blev vi bortbjudna på mat och det var sjukt gott verkligen, Kunde dock inte få i mig mycket alls vilket var synd när det var så himla gott haha. Men får se till att bjuda in mig själv någon annan gång hihi!
Eller jag menar, jag får se till att bjuda igen snart hiho!
Om jag ska vara härlig så har det faktiskt varit riktigt skönt att inte vakna upp bakis som jag har gjort i princip alla helger de senaste tre åren. Sorligt men sant!
Och för första gången på riktigt länge så känner jag mig faktiskt utvilad och det är riktigt skönt..
Idag tog jag en liten sovmorgon och missade tiden i tvättstugan, med flit, haha buuusigt! Men som tur var så kunde jag omboka tiden tills ikväll. Sedan blev jag upphämtad av min andra hälft Linnea och vi åkte in till stan för att luncha på älskade Vivaldi. Det blev minst sagt in intressant lunch efter att jag råkat slänga ur mig en något opassande mening i ett något för högt tonläge.
HERREGUD! vet inte vad som flög i mig.
Haha alltså det var inte ens okej. Önskar verkligen att jag kunde skriva ut det här men det går inte.
Vi passade även på att kolla runt lite på stan och jag hittade en del som snart ska bli mitt hehe!
Nu vill Sebbe sitta vid datorn innan han ska till gymmet så det är väll bäst att låta honom göra det.
Slänger in ett inlägg senare bitches!
Love Linda




Kommentarer
Postat av: NEa

Ibland diggar jag dig lite föör mycket! Vad vore jag utan dig, min andra hälft.. Mycket kärlek och tack för en underbar dag tsm <3

2010-10-18 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0