Metallica dags,

Just nu snurrar alldelles för många tankar genom min hjärna och snart blir det kortslutning i hjärnkontoret.
Sätter på lite Metallica för att rensa huvudet en aning. Just nu vill jag bara slå ner första bästa och skrika precis allt det jag skulle vilja ha sagt. Men riktigt så går det ju inte till!
Istället sväljer man skiten och får en enorm klump i magen. fuck it!
Kan inte sätta ord på vad som får mig att känna mig så här just nu men är bara så otroligt jävla less!
Att allting ska vara så jävla mellanmjölk och halvdant precis hela jävla tiden!
Länge sedan jag var arg, men nu är jag fan arg.
Jag är som en tickande bomb som bara väntar på att sprängas och snart sprängs jag!
Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0