Linda goes hemmafru, yes!

Idag har tvättat och städat och fixa hela dagen. Med lite musik i högtalarna så gick tiden fruktansvärt fort. Mina bästa tjejer var förbi en sväng också och jag passade på att bjuda dem på mat. Vi promenerade till coop och köpte med oss lite saker så vi kunde slänga ihop lite tacos. Mums, gott blev det!
Dock blev det ju inga pannkakor som det var tänkt menmen..
Haha synd att jag inte har hämtat min kamera än, då hade ni fått några underhållande bilder vill jag lova! Springer runt här halvnaken med musiken på högsta volym, rätt nice endå om jag får säga det själv.
Nu ska jag fortsätta att fixa det sista sedan ta en skön dusch.
Blir nog en ofrivillig däck i soffan efter det tills Sebbe kommer hem hihi.
Saknar honom fast vi sågs senast i morse, nu får han skynda sig hem!

 

älskar er flickor!




Kommentarer
Postat av: NEA

Fiint inlägg min älskade kvinna! Tack för en mysig titt och grymt god mat ;) Älskar dig så mkt bästa vän <3

2010-10-12 @ 16:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0