HEMMA efter en busig kväll!

Har precis kommit HEM efter en busig kväll på Ikea med familjen, tur att vi är lika skadade allihoppa haha, herregud!
Började dagen med att trotsa äckelvädret och åka ner på stan för att luncha med min bästa Tobias, sedan gick vi runt lite för att titta på lite små saker inför Halloweenfesten om två helger. Kommmer att bli gaaaaalet!
Jag och bästa brori ska ju dock åka till Stockholm en sväng tänkte vi för att kolla lite, har inte en aning om vad jag vill klä ut mig till än faktiskt. Förra året spenderade jag Halloween i Stockholm och körde på kattstilen (!)
Dock blev ju själva festen inte alltför lyckad då jag blev vääldigt inpopulär hos tjejerna där. Kommer ihåg att jag satt på köksbänken och pimplade i mitt vinglas då några brudar plötsligt ställde sig framför mig och började tjaffsa. Var rätt duktig på att tjaffsa emot i början med alkoholen svek mig och gjorde mig sårbar haha. Minns att jag satt i ett annat rum och grinade för att ingen tjej tyckte om mig medans killarna på festen turades om att trösta mig hahah, aaaw!
Aja nog om det, efter att jag sagt hejdå till Toby så tog jag bussen hem till Sebbe för att fixa lite innan han skulle komma hem till jobbet. Pappa hann komma dit innan jag blev klar så vi dunkade lite Metallica tillsammans hehe..
Därefter begav vi oss till Ikea för att checka in deras jobbinformationskväll. De ska ju öppna nytt och kommer att behöva anställa ungefär 100 nya medarbetare så vi var där för att kolla vilka sorts tjänster som erbjöds o s v ..
Ska skicka in mitt cv och en intresseanmälan i morgon, nu jäävlar ska det sökas jobb hiho!
Mötte även upp Mami och lillsis, vi passade på att checka in lite nytt till nya huset, iiiih rooooligt!
Passade även på att härja lite, haha tur att vi är likadana allihoppa, länge sedan jag skrattade så mycket faktiskt.
Om man räknar bort de gånger Sebbe kittlar mig vill säga..
Men det roligaste var när vi skulle flytta bilarna från Ikea parkeringen till Maxi parkeringen. HAHAHA OMG, dog.
Jämt när vi är ute med båda bilarna så får mamma och pappa för sig att de ska tävla, idag var inget undantag. Så jag och pappa kastar oss in i ena bilen och mamma och sis in i den andra. Mamma brukar alltid vara den som tar flest risker så pappa passade på att gasa lite extra..
(allt sker skrikandes i hög hastighet)
J - Pappa gena över alla parkeringsrutor,
P - Nee jag vet en genväg (och svänger höger, maxi ligger åt vänster)
J - Men pappa ditåt ska vi ju (pekar och viftar lite halvt panikslaget)
P - Jag vet jag vet, men det här går fortare, vi genar över gräsmattan..
J - Men pappa vad fan GÖR DU? Vi ska till ica Maxi? (pekar och viftar)
P- JAG VET, jag är ju på väg.
J - Men du kör ju åt fel håll? (heelt förtvivlad)
P- SHIIIIET, jag var på väg till Ica Maxi på Erikslund.

HAHAHA JAG DOG AV GARV. Då sitter han där och gasar som aldrig förr på väg ut på E18 för att åka till Erikslund när vi egentligen bara ska längre upp på parkeringen. hahaha alltså.. kan inte ens förmedla känslan när vi garvade!
Och mammas tonfall när hon ringer för att fråga vad vi håller på med haha, guuud..
Älskar dig papi!

Nu ska jag öppna ett paket med kläder som kom på posten hihi, underbart!
PUSS



jag och lillsis orkade inte vara seriöst hela vägen ut



Hoppas rödtotten som hjälpte oss med information fattar mitt budskap
hahahaha


Kommentarer
Postat av: E

hahaha härligt inlägg! Halloween festen! jag längtar, och som du säger det kommer bli gaalet ;) woopwooop. Puss

2010-10-21 @ 15:21:59
URL: http://hallongillarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0