Helg med tvådagars!

Just nu sitter jag här och förstår precis ungefär ingenting. Jag menar det är söndag kväll och helgen har bara svischat förbi vill jag lova. Drog en tvådagars med mina tjejor så det är ungefär vad helgen har bestått av haha!
I fredags så åkte jag hem till Elin för att fixa mig, där var också en vän till henne sedan kom Linnea också. Så vi började dricka lite där sedan fortsatte vi att förfesta på WB, väl där mötte vi upp Tobbe också. Minns att jag träffade på en gammal killkompis från tiden då jag var tillsammans med Mattias. Det var roligt att ses en snabbis och snacka gamla minnen haha, mycket tokigheter var det. Senare drog vi oss vidare mot Pluto men tappade halvt modet när vi såg den långa kön. Dock hade jag turen att springa på en killkompis som stod utanför så vi gled in på Vippen med honom, ingen kö, inget inträde, ingen garderob, perfekt!
Väl på pluto shottade vi och dansade och som vanligt var jag överallt och ingenstans kan man väll säga haha!
Vi drog precis innan stängning och vad som hände mellan att vi kommit ut från krogen tills vi satt i Sebbes bil låter jag dock vara osagt. Jag säger bara, två av mina bästa vänner och en gränd, check! Men för livet..
Som sagt fick vi skjuts hem av Sebbe som otroligt snällt nog ställde upp och hämtade två något berusade tjejer så där mitt i natten, stackarn.. Trots att jag och Linnea bor näst intill grannar så bestämde vi att hon skulle sova hos mig, jag har ingen aning om varför men ah haha! Så när vi kom hem fick vi för oss att vi skulle bada så vi tappade upp ett varmt bad, släckte alla lampor och tände en massa ljus hahaha, men mysigt var det!
Dagen efter frågade min syster hur många jag släpat hem egentligen, jag förklarade att det bara var jag och Linnea, haha och vi som tyckte att vi var jätte tysta (!!)
Lördagen spenderade jag med att sova ikapp några timmar sedan gled jag in till stan för att hälsa Emma välkommen hem! Hon har varit i Turkiet i en vecka. Så jag, Linnea och Emma käkade lite sedan började vi fixa oss och tagga för utgång. Jag mådde inte alltför bra, hade en mycket konstig känsla i kroppen så det blev lungt med alkohol för min del men tjejerna drack friskt på!
Vi gled ner till WB där vi mötte upp Tobbe och senare tog vi oss till pluto. Jag blev mindre och mindre taggad medans de andra blev fullare och fullare. Vilket är mycket olikt mig haha, vilket många påpekade tragiskt nog.
Efter ett mindre lyckat försök på BMB och en mycket less Linda så lämnade jag och Tobbe tjejerna där och tog en sväng förbi Silk. Tog varsin öl och satt och pratade lite skit, älskade vän!
Det är verkligen tragiskt och patetiskt hur folk förändras på grund av alkohol,.
Tillslut bestämde jag mig för att dra mig tillbaka och jag tog bussen till Sebbe runt halv 3 för att kolla på film med honom och några vänner. Mådde inte bra alls och somnade nästan direkt i soffan med hans arm runt mig, mys!
Så med andra ord var gårdagen rätt jävla misslyckad men slutade på ett dessto bättre sätt!
Idag vaknade jag rätt sent, Sebbe jobbar på Bodybuildning SM hela dagen. Slänge i mig lite mat sedan kom Therese och hämtade mig och vi drog förbi jobbet en snabbis för att hämta nyckeln eftersom att jag går öppning i morgon. Sedan solade vi en sväng och passade på att snacka lite där i mellan vilket var väldigt skönt,
hon är en av de få tjejerna jag faktiskt gillar!
Nu har jag mellan landat hemma en snabbis, ska passa på att städa lite och äta med familjen. Lite senare ska jag tillbaka till Sebbe för att spendera natten där. Ser fram emot en lugn kväll..
Bjuder på två bilder från i fredags!


sötnosar,

Elin och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0