Good morning sunshines, rise and shine,!

Det är måndag och ny vecka, och jag har inget jobb att gå till. Vilket suger bra jävla hårt..
Så jag ska börja dagen med ett besök på lasarettet, så himla segt menmen. Därefter mellan landar jag nog på stan en sväng för att träffa Adam som kom hem från Thailand i natt. Ska bli roligt att träffa honom igen eftersom att han varit borta i tre hela veckor, hoppas att han har haft det riktigt obra!
Med på köpet får jag även Tobbe vilket inte är så illa haha, underbara vän.!
Senare blir det att tvätta och städa lite, har glömt gymkläderna hemma (FAAAAAAAAAAAAAAAN)
Så jag ska be mamma droppa av dom här imorgon så att jag kan köra ett pass då.
Idag fyller även Therese år så jag ska försöka titta förbi där en sväng och säga grattis!
Men nu måste jag skynda mig som vanligt, hatar stresss..
Love Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0