Gääsp, trött tjej!

Gooooood morgon!
Sebbe försov sig i morse så jag passade på att gå upp med honom vid åtta. Duktig som jag är så hade jag ju faktiskt bokat tvätt tid mellan sju och tio idag. Kommer inte ens ihåg att jag la in första tvätten men på något sätt blev det tvättat och upphängt haha. Ska strax gå ner och hämta upp det sista..
Shiiet alltså, trodde verkligen att jag skulle dö av hjärtattack alldelles nyss, bokstavligen talat.
Jag och Sebbe laddade ner lite skräckfilmer igår och då passade vi på att kolla lite trailers på youtube.
Så var det ett klipp där en kille filmat i sin källare och när han vänder bort kameran så ser man lite snabbt hur något skymtar i hörnet, men när han vänder tillbaka så är det ingenting där. Men om man spolar lite sakta bakåt så ser man en liten tjej som står där. Helt seriöst, det var skit äckligt!
Trots att det är filmat i fullt ljus så var det så jävla obehagligt!
Så när jag var nere i tvättstugan själv så skrämde jag såklart upp mig själv och fick lite smått panik. Ni vet när man skrämmer upp sig så bra att man tror på det själv haha. Det slutar med att jag småspringer upp för trappan och måste kolla ner för att jag bar på lite grejer. Tror ni inte att precis när jag kollar upp möter jag en brud i trappan som var på väg ner. Helt seriöst så tror jag att mitt hjärta stannade för några sekunder..
Nu sitter jag här med världens puls och förväntar mig att se henne så fort jag vänder mig om, ej okej!
Dunkar musik för fulla muggar och tänkte dra igång och damsuga, bädda rent och diska lite. Det är konstigt det där, så fort man slipper pressen på sig att man måste städa så gör man det helt plötsligt automatiskt. Och faktiskt så tycker jag inte att det är jobbigt alls hiho..
Slänger upp klippet jag pratade om här:


Kommentarer
Postat av: Stefan

Haha :) jag skratta faktiskt, skulle kunna göra en lika bra film. Gillar hur han först missar henne sen filmar tillbaka och skakar. Det märks att dom repeterat det där några gånger.

2010-10-28 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0