Fredag, sup sa jag!

Idag var jag duktig och gick upp tillsammans med Sebbe för att det skulle bli lättare för honom hehe.
Men efter att han hade gått kröp jag över till hans sida och rådäckade hihi, det var hur skönt som helst.
Vaknde av att solen lyste i ögonen då tyckte jag att det var lika bra att gå upp, hade redan sovit för länge.
Dock vaknade jag till tidigt av ett samtal från Manno. Pratade om allt och inget, alltid lika skönt..
Men som sagt så somnade jag om men hann väckas av ytterligare ett samtal innan jag gick upp haha!
Just nu sitter jag här med en kalkonmacka och en proteindrink, perfekt frukos, mums!
Snart blir det att packa iordning och fixa lite sedan mellanlanda på stan för att hämta upp mitt vin och därefter bege sig till Emma för att förbereda det sista inför ikväll, det nalkas paaartey!
Det ska bli så himla roligt att alla kommer, Victor och Sandra också som jag inte träffat på evigheter!
Men först ska jag dunka lite musik och plocka iordning här, lovade Sebb att diska också, love it!
Igår hade vi en riktig myskväll och det fick mig att må riktigt bra hihi, många pussar och gos.
Dock gick vi och köpte pizza vilket kanske inte var lika bra, ajjabajja!
Uppdaterar nog en snabbis innan festen ikväll,
annars kan ni vänta er ett inlägg med massa bilder imorgon!
Love Linda

Älskar er brudar,!
Bilden är ifrån förra årets STHLM FIFTY FIFTY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0