Det är fredag och jag är nykter,!

Haha vilken tragisk rubrik, men mina festvanor är ganska tragiska faktiskt. Samma sak varje helg..
Men som sagt så kör jag på en nykter fredag tillsammans med Sebbe, haha ja han är också nykter (!)
Vi har bara tagit det lugnt, kollat på idol och lite så, om jag ska vara ärlig så har det faktiskt varit lite skönt, men bara lite.. Tänker på mina älsklingar som är ute och röjer ikväll, no kiss and tell bitches!
Fick även ett sms där det stod att mina kläder som jag har beställt är på väg hem till mig hihi. Synd att jag måste vänta enda tills på måndag bara.. Och den andra leveransen kommer inte förens vecka 44, suck!
Det känns verkligen inte som att det är fredag idag, jag är så fruktansvärt trött. Det känns som att det är måndag och att jag bara väntar på att helgen ska komma. ajdå..
Idag har jag lunchat med min far på stan, blev väll en sallad från vivaldi, otippat? Nej! Gott? JA!
Sedan var vi förbi arbetsförmedlingen en sväng, skulle prata lite snabbt och lämna in lite papper. Var även in och tittade lite mobiler, det är så himla svårt det där, fastnade för en speciell samsung med den var rätt stor och jag vet inte om det är så bra för lilla mig haha! Alla vet väll hur det slutar,
sprucken skärm Check!
Vi var även förbi pappas vän en snabbis på hans jobb och snackade lite skit, haha crazy shiit!
Det var så himla skönt att träffa pappa och snacka bara, var allt för länge sedan och jag känner att man måste verkligen ta sig lite kvalitets tid ibland..
Nu tjatar Sebbe om att vi ska gå och köpa mat, och en hungrig kille är inte att leka med, bara att lyda!
Love Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0