Det är fredag och det nalkas utgång, SUP SA JAG!

Jag kom precis hem efter att ha jobbat hela dagen och ett snabbt stopp nere på stan. Var farligt trött i morse vill jag lova då jag endast sov två timmar i natt. Jag sov jätte oroligt och vaknade hela tiden, hatar att sova själv verkligen. Sover jätte dåligt då..
Men jag måste säga att dagen gick väldigt snabbt endå och det var otroligt skönt. Det spelades massa Metallica på radion så jag var nöjd och jag fick massor av små besök under hela dagen. De gör verkligen mina dagar de där småbesöken, små små energikickar! Det rullade även på rätt bra med kunder så det blev aldrig någon dötid,!
Nu ska jag andas ett litet tag och sedan kasta mig in i duchen och börja fixa för det nalkas ju som sagt utgång. Hur kvällen ser ut vet jag inte riktigt men jag vet att jag ska möta upp Linnea i stan sedan ska jag även möta upp Elin och en tjejkompis till henne. Min älskade vän Tobias ringde mig nyss och han ska också med har jag bestämt!
Jag är supertaggad och så himla glad verkligen, och det är så OTROLIGT FUCKING JÄVLA sköööööönt!
Först ska vi ta ett eller kanske två glas på WB och lite senare ska vi dra oss mot Pluto. Så vid närmare eftertanke se vet jag nog hur kvällen ser ut, men om det blir som planerat återstår att se haha! Det blir det aldrig..


Så gammal, men så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0