Back on track bitches!

Nu är jag tillbaka efter ett par dagars bloggvila. Jag har haft fullt upp med annat och har inte riktigt känt för att skriva något speciellt de senaste dagarna. För jag vägrar bli en sådan blogg som uppdaterar varje dag, där de bara har skrivit vad de gjort under dagen när de egentligen inte har gjort något intressant.
Då skippar jag hellre att blogga några dagar för att återfå lite inspiration!
Halloween drar igång nu till helgen och den första festen är på fredag, sedan rullar väll det på med fester de närmsta helgerna skulle jag väll tro, har inte jätte stor koll på det här känner jag. Inte heller vad jag ska klä ut mig till men jag och Sebbe satt och tittade på lite olika kostymer till mig, han har redan bestämt sig.
Han vill att jag ska vara sjuksköterska eller något liknande, får väll se vad jag klickar hem hehe ;)
På fredag är det dock dresscode "inget sexigt", Linnea tyckte att jag skulle vara katt så det lutar åt det.
Längtar efter att få festa med mina bästa, det var ett bra tag sedan alla var samlade, allt för länge sedan!
De senaste dagarna har jag fixat och trixat lite med kryssningen som är den 24/11 också!
Satt upp affischer och svarat på frågor om bussar o s v, mer om kryssningen ikväll!
Snart ska jag iväg för ett pass på friskis med tjejorna och därefter ett gympass så jag är lite halvstressad men ville slänga upp en inlägg innan jag drar. Ikväll blir det en reeedig uppdatering om allt och inget så checka in bitches!
Love Linda

ta mig tillbaka, någon?!


Kommentarer
Postat av: Lina

ja mig också tack :(

2010-10-26 @ 15:59:27
URL: http://linalaua.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0