Återigen söndag,

Jag är ledsen för en otroligt dålig uppdatering i veckan, men jag har helt enkelt haft fullt upp med annat. Jobbade mina sista dagar nu i veckan också. Så nu mera är man arbetslös och bara det i sig är ju deprimerande as hell!
Men jag har några saker på g som ska kollas upp i veckan. Aldrig att jag tänker gå hemma utan jobb..
Har även kommit igång med träningen efter lunginflamationen och det var underbart skönt vill jag lova.
Äntligen får man gå runt med lite träningsvärk i kroppen igen hehe! Har även införskaffat mig ett nytt gymkort så nu har jag två stycken. Jag kommer fortsätta gymma på friskis som vanligt men kommer även att gymma en del med Therese på oxen. Var lite skeptisk till det men efter att ha provat där så ändrades min uppfattning. Maskinerna var helt okej och det fanns bra med fria vikter, men det skönaste är nog att gymmet bara är öppet för tjejer! Träningen blir automatiskt mer avslappnad på så sätt..
Har även blivit lite pyssel i Sebbes lägenhet då han börjar få ordning på saker och ting. Blir riktigt bra.. (!!)
Nu fattas bara bordet och barstolarna så man slipper äta i soffan hehe ;)
Helgen tänker jag inte ens ta upp för den har varit katastrof, så det släpper jag bara..
Dock la jag rockstar livet åt sidan igår (första och sista gången) trots Hannas fest på Silk. Alla inklusive jag skulle ju dit men jag kände verkligen hur otaggad jag var. Det har varit så himla mycket alkohol på sista tiden och allting har verkligen blivit kaos. Plus att jag är så troligt trött på allt skitsnack som jag ständigt får höra och jag skulle inte palla med en kväll till bestående av sådant. Så jag kände att jag helt enkelt hoppade det..
Jag är så troligt fruktansvärt less på hur respektlösa människor är, uscha!
Det är patetiskt hur folk börjar snacka med lite alkohol i sig,. Särskilt när det annars är folk man gillar!
Nu ska jag ta och fixa lite, sedan bege mig till gymmet. Ikväll blir det mys hos Sebbe, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0