Veckorna rusar förbi,

Har ni också tänkt på det?! Att veckorna bara rusar iväg, dagarna bara försvinner. Jag menar snart är det ju jul. Den första snön har ju redan kommit (!!) Det går så himla fort verkligen..
Dags att börja ta vara på varje dag och göra någonting utav den!
Nu sitter jag hemma hos min pojkvän, tröttmössan somnade efter jobbet och missade gymmet. Stackarn han måste vara helt slut eftersom att han fortfarande sov när jag kom hit och då hade jag endå ringt och väckt honom två gånger hehe.. Men nu är han uppe och fixar mat, duuktig!
Föresten vad tycker ni om den nya bloggdesignen?! Den är inte riktigt klar, några smågrejer kvar men jag tycker att den blev riktigt bra hihi. Tack Joy, guldvärd!
Det blir nog ingen mer uppdatering ikväll eftersom att jag ska mysa med min pojke hiho!
Imorgon ska jag ner på stan för att luncha med Elin och fixa lite smått. Har även en tanke om att slänga upp inlägget om i lördags, jag fungerar ju gärna så att jag vill skriva av mig för att kunna släppa något. Så det handlar endast om det och ingenting annat. Men jag vill också få en chans till att förklara mig och berätta vad som verkligen hände, för det fick jag som sagt inte..
Nu hör jag att Sebbe duschar så jag ska nog smita in där och överraska honom (buuuuuusigt)



Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Hjälper gärna till! Anytime :D

2010-11-11 @ 10:29:18
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0