Världens bästa flickvän!

Har jag utsett mig själv till ikväll hehe! Tog tag i diskbärget som fanns på diskbänken samtidigt som jag poppade musik för fulla muggar. Sebbe frågade om jag hade fest när han kom hem haha! Sedan vek jag all (läs:oändligt mycket) tvätt som låg ren i soffan. Därefter bäddade jag rent och damsög lägenheten!
Jag har även fixat tid i tvättstugan så tänkte smita ner dit nu och köra igång två maskiner.
Och inte nog med det så har jag även hunnit göra iordning lite mat i smyg nu när han varit på gymmet.
Tänker överraska honom med Thaigryta när han kommer hem hihi.
Huuur gott som helst! Iaf när mamma lagar ehe!
Det är kycklig, bambuskott, vattenkastanjer, lök och kokosmjölk sedan lite kryddor på det, MUMS!
Tänk vad lite positiva tankar kan göra med en negativ dag, sitter här och ler för mig själv hiho..
Nu måste jag springa ner i tvättstugan.
Blogg you later!





Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Åh, vad härligt för honom att du fixar! ;) :D

Är fan rätt okej att städa o fixa hemma när man pumpar musik i öronen, jag tycker iaf det! ((:

Sv; Haha, eller hur! Jättekonstig :S

2010-11-11 @ 22:48:51
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0