Morötter och dipp, CHECK!

Har precis kollat på senaste avsnittet av "The walking dead", en ny serie som jag och Sebbe har börjat titta på. Just nu är vi på avsnitt fyra och förtillfället finns det inga fler avsnitt att få tag i, den sög ju!
Jag brukar inte vara ett så stort fan av serier då jag har svårt att följa dem, missar alltid massa avsnitt vilket leder till att jag tröttnar. Men den här serien är fan lika spännande varje avsnitt, me like!
Just nu är pojkarna iväg och handlar lite mat, men det verkar som att bara Sebbe kommer med tillbaka.
De skulle ju komma hit men det blev tydligen ändrade planer, hänger inte med i svängarna..
Så det blir "bara" jag och Sebbe som får äta god mat och titta på film, hihi mysigt!
Bad han även köpa med morötter som jag kan dippa istället för chips. Det är i princip lika gott och ungefär dubbelt så nyttigt. Sen att dippen inte är det bästa kanske är smällar man får ta hehe..
Har mått väldigt mysko idag kan jag också berätta. Har kallsvettats hela dagen och känt mig yr, har varit tvungen att sätta mig ner flera gånger för att inte svimma. Jag har heller inte haft någon aptit (vilket jag iofs aldrig har) men jag brukar alltid få ner någonting. Nu fick jag inte ens i mig en halv kycklingfilé..
Har även varit helt skakig i kroppen. uscha otäckt när man inte vet vad det är..
Dock tror jag att jag känner en liten känsla av hunger i magen, får hoppas att det och ingenting annat!
Nu är Sebbe här hiho!
Blogg you later,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0