En lista för er nya,! (och gamla haha)

På senaste tiden har det varit en hel del nya läsare som har hittat till min blogg vilket jag tycker är hur roligt som helst. Därför tänkte jag uppdatera med en lista för ni ska få lite koll på vem jag är hiho!

Utseénde
1. vilken ögonfärg har du: Bruna
2. hur lång är du: sist jag mätte var jag 157 ½ men det var ett bra tag sedan,
3. vilken hårfärg har du: Brunt
4. långt eller kort hår: Låångt hiho
5. piercingar i anisktet: öronen?!
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: ska införskaffa mig ett par mörkblå linser
7. hur lång skulle du vilja vara: Det är charmigt att vara kort, men liite längre kanske.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Är nöjd som det är nu,
9. vill du ha kort eller långt hår: Jag vill ha låångt
10. skulle du vilja ha piercingar: Ne men går i tatueringstankar


Senaste du
11. åt mat: Nudlar och tomat
12. drack: Ett glas med C - vitamin
13. du fick sms av och vad de stod: När ska du på stan? :) - Madde
14. du skrev sms till och vad du skrev: Du är underbar vännen. Saknar dig. Ja gör det, känns som att det var ett tag sedan vi sågs. Big love <3 - Linnea
15. Sa: Pratar med mig själv hela tiden haha!
16. kramade: Sebbe hiho!


kärlek
22. ditt förra/nuvarande förhållande va/är med: Sebbe
23. ditt längsta förhållande: 2 ½ år
24. med vem då: Mattias
25. när någon säger din första kärlek vem var det: Siimon
26. är du fortfarande kär i personen ovan: Ne men han är en av mina bästa killkompisar
27. gillar du någon just nu: Min pojkvän självklart,
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Helt seriöst, 2 !
29. vill du vara singel: Förtillfället, Nej!
30. vill du gifta dig: Längtar verkligen till den dagen..


vänskap
32. de som vet mest om dig: Mattias, Matilda, Manno och Linnea
33. den vän som du har kännt längst: Som jag umgås med nu?! Linnea, Madde, Tobbe och Simon
34. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: En bästa vän!
35. någon du saknar att umgås med: Min andra halva Matilda
36. en av dina bästa flickkompisar: Linnea och Madde
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Matilda och Manno
38. den du har mest minnen med: Jag och Matilda har gjort mycket galet vill jag lova hiho
39. bra vänner du inte träffar ofta: Manno, usch vad jag saknar!
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Sii


övrigt

41. musiksmak: Fastnar aldrig för en viss grupp utan alltid för låtar, så det blir allt möjligt.
42. sport: fotbollen (spelar inte just nu) och hästarna!
43. galen eller lugn: Gaaaalen!
44. har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja det var ett tag då jag tog hand om min röst,
45. dricker du alkohol: hehe ja!
46. Finns det något du verkligen inte tycker om: massor, men inget värt att lägga ner energi på!
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Nu på hösten blir det mycket leggins och stickat,
48. vad tänker du på just nu: träna, träna, träna
49. någonsin haft en otrogen kille/tjej: Jotack,!
49. någonsin kysst/pussat/något annat med en kändis: kändis och kändis..
50. Har du nånsin vart i slagsmål: vevarn Linda, haha!





 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0